понедељак, 16. септембар 2019.

Kako je anatomski jastuk ulepšao moje snove?


Pro100healthy magnetni anatomski jastuk je spas od bolova u vratu



Do nedavno budila sam se sa glavoboljama i ukočenosti u predelu ramena. Pri tome više sam se budila i umornija nego šo sam bila naspavana. Nekad mi se dešavalo da, ili ne spavam uopšte celu noć ili sam znala da odem u drugu prostoriju.
Jednostavno nisam mogla da spavam i da se naspavam,iz prostog razloga sto moj dotični gospodin,zna da hrče dovolno glasno da mi poremeti san.

Nekad se dešavalo da udarim laktom nenamerno preko noći ne bi li prestao da hrče,ili uvece ga u snu odgurnem sa kreveta.
A i dešavalo se ili on ili ja da prespavamo noć u drugoj prostoriji. 

Pa smo se iz tog razloga i često prepirali, nekad se dešavao da i danima ne pričamo zbog toga.

Te me je ta naša sitacija izluđivala dodatno. Nedeljno jutro uz kaficu uzela sam lap top, tražeći rešenje za naš problem. 

Našla sam dosta podataka o povoljnom uticaju magneta na san i spavanje. Džekpot je usledio kada sam povezala jastuk i magnete...

Na internet pretraživacu, ukucala sam reč "magnetni jastuk" gde mi je na ekranu izašlo anatomski magnetni jastuk, koji mi je privukao paznju.

U magnetnom anatomskom jastuku videla sam rešenje za naš problem. Te sam odmah poručila preko sajta pro100healthy 2 jastuka. 


Ubrzo nam je paket stigao na kucnu adresu...



Momentalno stare jastuke zamenila sam novim anatomskim magnetnim jastucima. Nakon prespavane noći ujtru sam se probudila odmornija i svežija,bez glavobolja i ukocenosti u predelu ramena,glava mi je bukvalno utonula u udubljenje jastuka. Što je najvaznije nije bilo nesnosnog hrkanja.

pro100healthy banner bol u vratu anatomski magnetni jastuk


Nakon par dana vise nije bilo svađa, oboje smo se budili odmorniji i naspavani. 

Budili smo se u istom krevetu. Nije bilo više da prenoćimo u drugoj prostoriji, i nisam svog dotičnog gospodina udarala nenamerno laktom da prestane da hrce.

Ali desilo se nesto sto odavno nije,probudila sam se tako da mi je glava bila na njegovom delu jastuka u snu sam nekako zanemarila svoj, pitaj boga kako valjda je dejstvo magneta ucinilo svoje pa privuklo k njegovoj strani.

Uglavnom tako je magnetni anatomski jastuku ulepšao moje snove i snove mog partnera.... laku noć odoh da uradim još jednu stvar sa mojim gospodinom što dugo nismo, nismo dugo šaputali na jastuku odnosno nismo čavrljali o svojim snovima i željama....ja i vama želim lepe snove.......

7 коментара:

  1. Anatomski Pro100magnetni jastuk je resenje za nesanicu i problem sa kicmom vratom.

    ОдговориИзбриши
  2. Samo da dodam, da Sam takodje i ja kupio anatomski magnetnii jastuk i prezadovoljan, kako kvalitetom, tako i udobnoscu jastuka. Sve pohvale!!

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam imala ucestale glavobolje, ali od kada sam kupila anatomski magnetni jastuk ja sam resila svoj problem, glavobolje su prestale zato sada mirno spavam.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam se svako jutro budio ukocenog vrata, nenaspavan i neraspolozen, onda sam po preporuci kupio magnetni jastuk pro100, ukocenost je u kratkom roku nestala. Sad sam naspavan i raspolozen.

    ОдговориИзбриши
  5. Magneti su odlicna stvar za cirkulaciju

    ОдговориИзбриши
  6. Magnetni jastuk, ne samo da je dobar protiv ukocenosti, nego je odlican za zdrav i miran san, provereno...

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam prezadovoljan magnetnim jastukom pro100

    ОдговориИзбриши