среда, 22. јануар 2020.

Kako je Nobel aparat za prečišćavanje vode dospeo u moj dom

Optimum aparat za preciscavanje vode nobel


Mi živimo u 21.veku i eri interneta, gde je i tehnologija dosta napredovala.

U današnje vreme svaka kuća i svaki dom koristi vodu, kako za piće tako i za ličnu higijenu.

Mada mi nikada neće biti jasno da uz svu tehnologiju 21.veka koja se koristi za prečiščavanje vode, da su nam vode toliko pune hlora, humusa, kamenca, bakterija, a da ne pričamo da posle kiša voda ume da bude žuta.

To je samo dokaz koliko je voda zapravo neispravna, a i vodovodne cevi nisu menjane 50 godina.

Svakom živom biću na ovoj zemljinoj kugli je potrebna voda, jer najmanje 60% našeg tela čini upravo voda.

U proseku čovek najduže može da izdrži bez vode svega tri dana.....


 KOLIKO JE POTREBNO UNOSITI VODE U ORGANIZAM?



  • Prosečna muška odrasla osoba u proseku treba da pije 3,7l dnevno što je oko 15 čaša.
  • Prosečna odrasla ženska osoba u proseku treba da pije 2,7l dnevno što je oko 11 čaša.


Jednom prilikom sedela sam sa prijateljima i počeli smo da pričamo o aktuelnim  temama, odnosno o zagađenju vode i vazduha i koliko je zapravo štetno po naše zdravlje.

Te je jedan od mojih prijatelja pomenuo Optimum aparat za prečišćavanje vode i da pije vodu čistu pitku kao sa izvora.

Kada smo ga pitali kako funkcionišu aparati za prečiščavanje vode, objasnio je da se ovi aparati za prečiščavanje vode mogu kamuflirati ispod visećeg dela sudopere, sa inovativnim dizajnom i dostupnim servisom.

Takođe je kazao da ovi aparati za prečiščavanje vode postoje dugi niz godina na našem tržištu.

On je lepo objasnio kako funkcioniše aparat za prečiščavanje vode, ali nije nam kazao gde je i na koji način kupio.

Na to pitanje nam je rekao da u firmi gde radi ima jedan takav aparat i da se nalazi se u hodniku gde je svim zaposlenima, ajmo reć pitka i čista voda na dohvat ruke...

Cista voda sa aparata za preciscavanje vode optimum


I kako su mu njegove kolege objasnile, da se pro100healthy aparati za prečiščavanje  vode mogu naći i u online prodaji, mi smo uključili laptop i ukucali "pro100healthy aparati za prečišćavanje vode".

I odmah sam poručila jedan aparat za prečiščavanje vode za sebe. Odlučila sam se za kupovinu na rate, jer mi to bilo pristupačnije.

Nakon par dana serviseri  su došli i ugradili mi aparat za prečiščavanje vode.

"Otkako  mi je ugrađen aparat za prečiščavanje vode ja za nijednu drugu vodu ne znam..."

NAČIN RADA APARATA ZA PREČIŠČAVANJE VODE



Način rada filtera za vodu se zasniva pretežno na pretežno na procesu mehaničkog prečiščavanja vode.

Aparat za prečiščavanje vode tokom procesa,prečiščavanja uklanja različite nečistoće:


  • hlor
  • hlorna jedinjenja
  • viruse 
  • bakterije


Posebnim  završnim  filterom voda se obogaćuje kalcijumom(Ca), magnezijumom(Mg) i drugim elementima po izboru.

U poređenju sa flaširanom vodom koju kupujemo u radnjama, prečiščena voda sa aparata je bistra čista i pitka, a naravno i bezbednija.


5 коментара:

  1. zanimljiv tekst mada mi malo nije jasno sta vam je tacno vas prijatelj objasnio o aparatu da vas je toliko ubedio da ga kupite?

    ОдговориИзбриши
  2. ubedio me je time jer samsutra dan oti[la kod njega ipopila ;a[u vode sa nobel aparata

    ОдговориИзбриши
  3. Imaju moje komšije taj aparat, voda ima stvarno mnogo lepši ukus i pitkija je, a kada su mi pokazali kako izgledaju filteri posle samo 6 meseci bila sam šokirana...čoveče mi pijemo neku rđu iz česme a ne vodu!

    ОдговориИзбриши
  4. ...upravo to što je Šokirana navela,ti filteri posle par meseci su pravi dokaz kakvu vodu pijemo sa česme,užas...Nobel voda je za mene nezamenjiva!

    ОдговориИзбриши
  5. Aparat za vodu je "must have" u svakom domu, jer osim što čisti i magnetiše vodu,a magnetna voda je nasjličnija izvorskoj....

    ОдговориИзбриши