четвртак, 5. септембар 2019.

Zašto je voda iz nobel aparata meni vredna kao Nobelova nagrada

Za mene je čista voda za piće i kuvanje vredna kao nekome Nobelova nagrada. Pokušaću da to obrazložim u nastavku.




Okruženje u kom živimo


Danas je čovekova okolina najblaže rečeno zagadjena. I to preko svake mere i sve su gori trendovi po tom pitanju. 


Da li smo mi zbog toga krivi i odgovorni uvek postavljamo sebi to pitanje. I znamo odgovor. Jesmo. Mi smo glavni krivci i ujedno najviše odgovorni za sredinu u kojoj živimo. 

Napredak tehnike i tehnologije, razna naučna istrazivanja i mnoge nuklearne probe,  dovele su do toga da je sve više ugrožena čovekova životna sredina. A ništa manje i biljni i životinjski svet i mi kao ljudi na vrhu tog lanca. 

Velika izlivanja otpadnih voda koja dolaze u dodir sa pijaćom vodom ugrozavaju naše zdravlje. Ko će to da spreči? Pa mi. 

Na nama je da čuvamo naš životni prostor i okolinu za sebe i buduće naraštaje. 


Zašto je važna čista voda?


Za zdravlje je potrebno da pijemo čistu vodu. Da kuvamo sa čistom vodom. I svi to znamo, ali nemamo svi jednake uslove i nemamo svi čistu vodu u našim domaćinstvima. 

Danas je sve manje ispravne vode. Ako se pitate flaširana voda ili voda iz aparata  zato je uvek preporuka da se koriste prečišćivači za vodu.




Česti kvarovi na vodovodu dovode do zamućenja vode u cevima a mi smo prinudjeni da pijemo takvu vodu. Zato ću podeliti sa vama svoje iskustvo koje me je navelo da kupim aparat za prečišćavanje vode.


Moje iskustvo sa vodom za piće


Zbog povremenih prekida u snadbevanju vodom, kako zbog kvarova tako i zbog gradjevinskih radova jer se grad neprestalno siri, voda u cevima se zadržava i nakon uspostavljanja snadbevanja vodom ona često bude žuta, zamućena i neprijatnog mirisa! 

I više niko i ne krije da se u velikom delu grada i dalje nalaze stara infrastruktura. Vodovodne cevi za vodu koje su odavno trebalo da budu zamenjenei hronično zbog nedostatka novca ko zna kada će. Da li se iko zapita ima li šta preče od zdrave vode za piće, od vodovodnih cevi koje neće da zamućuju vodu?

Kako popiti takvu vodu?

Ne znam za druge, ali rešila sam da živim drugačije u pogledu korišćenja vode za piće i kuvanje. Zbog toga sam i odlučila da kupim aparat za prečišćavanje vode. Flaširane vode mi je preko glave i jednostavno smatram da treba razmišljati na duže staze. Da treba sačuvati svoje zdravlje na pravi način,

Svi u porodici su bili saglasni i odlučni da kupimo Nobelov aparat za prečišćavanje vode jer sam pretražila Internet i najviše me je zaintrigirao i privukao baš ovaj aparat. 


Moje je mišljenje da je aparat nešto najvrednije i najkorisnije što sam kupila u kući. Aparat imam već deset godina i koristim ga svakodnevno za spremanje hrane i što je najvažnije pijemo prečišćenu, zdravu i kvalitetnu vodu kao sa izvora nekada. 

Pošto u sudoperi imam dve česme gradsku vodu isključivo  koristim samo za pranje sudova. Moram priznati da sam prezadovoljna i jako srećna sto smo novac pametno uložili, jer se prečišćivac vode Nobel kompanije jako isplatio. 

Moje je mišljenje da Nobelovu nagradu dobijaju osobe koje su dale ogroman doprinos društvu u svim sferama ove današnje globalizacije a to stvarno treba postovati i ceniti. Mogu slobodno reći i da je aparat za prečišćavanje vode jako potreban i neophodan svakoj porodici. 

Vode nama je potrebna svakih par minuta, kao što se kaže dobra voda zlata je vredna. Zdravlje nema cenu, a sve ono što pomaže u održavanju i doprinosi očuvanju našeg zdravlja zaslužuje Nobelovu nagradu. 

Kad bi uzeli u obzir troškove koje imamo prilikom svakodnevne kupovine flaširane vode shvatili bi zašto je najekonomičnije rešenje da se kupi aparat koji omogućava filtraciju vode na licu mesta. 

Na ovaj način se može dobiti čista i sveža voda u praktično negraničenim količinama i to po jakoj niskoj ceni. 

Takodje, kada kupite aparat trbea da znate da on mora da se servisira i da se filteri vremenom zaprljaju i moraju da se menjaju. 

Zato je dobro birati firmu koja ima korektnu servisnu službu koja je uvek na raspolaganju i koji su odgovorni kada nam zatreba. Da prilikom promene filtera budu dostupni, tačni i precizni i da se na svaki poziv odazivaju.

Pravilno održavanje aparata zahteva znanje, iskustvo, rezervne delove a to mogu da ispune samo renomirane firme koje su dugo u ovom poslu, kao što je Nobel kompanija. 

Moje dugogodišnje iskustvo mi daje za pravo da svakom preporučim da novac investira u prečišćivače vode jer to je budućnost u očuvanju našeg zdravlja! 

4 коментара:

  1. U danasnje vreme kada je sve oko nas zatrovano zaista mozemo da uticemo barem na vodu koju pijemo. Zato i jeste moj izbor aparat za vodu Nobel proizvodnje jer se ispostavilo da sa kvalitetnim uredjajima i odlicnim servisom nisu bez veze broj 1 u Srbiji!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Potpuno se slazem, ja odavno koristim Nobel aparat i svaki put mi dodje zlo kada vidim našta liče filteri posle samo 6 meseci. Onu divnu narandžastu boju ko jednom vidi ne može da zaboravi. Zao mi je samo što ovde ne mogu da se prilože slike da se vide filteri jer sam prilikom poslednje promene filtera uzela da ih fotografišem kako bih pokazala prijateljima kakvu vodu pijemo.

    ОдговориИзбриши
  3. Svaka cast, sve je tacno, sta je napisano u ovom tekstu, bez preterivanja...

    ОдговориИзбриши
  4. Velika i neuporediva razlika između Nobel aparata i nobelove nagrade, jeste što vodu, pijem svaki dan zbog mog zdravlja odnosno vodim računa kakvu vodu unosim u svoj organizam. A nobelova nagrada je prestižni događaj koji se događa samo jednom u godini.

    ОдговориИзбриши