петак, 15. март 2019.

Kako je anatomski jastuk spasio jedan brak

Srećan početak


Za 10 godina bračnog staža nismo imali puno problema i nismo se puno svađali, ali kad tad počnu problemi u raju. Elem, sa godinama kojih hvala Bogu imam kreću i prve boljke i zdravstveni problemi, pa tako ni mene ne zaobiđoše.




Kao strastveni pušač do skoro nisam imao problema zbog sbog poroka, na koji nisam ponosan. Zadnjih godinu dana što od umora, brzog tempa života i cigareta počeh da hrčem noću (testerišem - kako bi moja žena rekla). 

Jednostavno, nismo se mogli naspavati, ni ona od mog hrkanja i apneje, ni ja od njenog konstantnog gurkanja i ćuškanja.

Kamo lepe sreće da smo neispavani od nekih drugih aktivnosti. 


Kako sam pronašao rešenje



Malo sam istraživao i saznao sam da je apneja, tj. prestanak disanja u snu veoma ozbiljno stanje, pa sam se dobro uprpio. Kod mene je za to zaslužna pakla cigara dnevno. I sam sam primetio da ustajem ukočen, mrzovoljan  i umoran. Radim kao vozač i sedim po 10-12 sati. 




Jedina fizička aktivnost u vidu šetnje je odlazak do kola i nazad do kuće. Supruga i ja smo se sve više udaljavali, kriveći jedno drugo za nespavanje. 

Ustanemo ujutro kao dva stranca, umorna ona, umoran ja ... a deca i obaveze ne pitaju kakve smo volje i da li smo lepo spavali.

Moja žena ceo život pati od glavobolja i bola u leđima i zaista sam se osećao krivim što joj ne olakšavam noćni odmor, kad već ne stižem dovoljno da joj ga ulepšam.

U trenucima dokolice surfovao sam netom i naišao na pro100healthy sajt i na njihov anatomski jastuk sa magnetima.

Eureka!!! 

Jastuk kao poručen za moju ženicu. 

Kupio sam joj jastuk, taman nam s bližila godišnjica braka i imao sam idealnu priliku da je obradujem. Njena prva reakcija nije baš bila ono što sam očekivao. Objasnio sam joj da je to anatomski jastuk sa magnetima i da će joj pomoći sa glavoboljama i bolovima koje je trpela. 





Šta se dogodilo?



Posle par dana primetio sam da se manje žali na svoje glavobolje i da je tenzija oko mog hrkanja  malo splasnula. Narastao sam kao kvasac kad sam čuo da se hvali koleginicima kako joj je „onaj njen“ kupio super anatomski  jastuk sa magnetima  i da bolje spava, još samo kad  bi  „onaj njen“ prestao da hrče i da se davi i krklja tokom noći...


Jedno popodne sam prilegao "malko" da odmorim oči i zgrabio njen jastuk, čisto da probam da li je stvarno toliko dobar. Verovali ili ne, ja sam se tako lepo odmorio za tih sat i po, kako dugo nisam. Imao sam osećaj kao da sam spavao 6 sati i bio sam pun energije. 

Reših da sačekam sledeću platu i da sebe počastim jednim anatomskim jastukom sa magnetima. Bacio sam se na istraživanje i saznao da je magnetna terapija veoma učinkovita kod velikog broja zdravstvenih tegoba. 


Da nema neželjenih dejstava, da magneti poboljšavaju cirkulaciju, umanjuju bolove, opuštaju mišiće ... čoveče, koliko sam živeo u neznanju, a ja mislio da magneti služe samo za skupljanje eksera.

I tako se i ja ponovim za jedan anatomski jastuk. 


Prva noć sa anatomskim jastukom



Zaspao sam ko mala beba za par minuta, a obično se vrtim i nameštam u krevetu bar pola sata.

Po prvi put posle dugo vremena probudio sam se svež i odmoran.




Pomislio sam da je još rano da hvalim jastuk, staviću ga na probu još koji dan, mada sam  već to prvo jutro bio siguran da je fantastičan! Posle par dana shvatim da me žena već par noći ne gurka i  ne budi.

Čak se i smeška kao nekad. Bojažljivo sam je pitao da li sam hrkao i da li je uspela da se odmori od mene, i odgovor me je šokirao.

Kaže meni moja draga da već par noći mnogo manje hrčem i da nije primetila da imam epizode sa apnejom. I kaže da joj jastuk zaista prija i da mnogo lepše spava od kako sam joj ga kupio. 




Da mi je neko rekao da kvalitet sna toliko utiče na ljubavni život, ja mu ne bih verovao. Nije trebalo puno vremena. Supruga i ja smo ponovo bliski i bliži, ustajemo ujutru spremni za nove izazove, odmorni i nasmejani


Gde može da se kupi anatomski jastuk sa magnetima?


Ovaj proizvod sam pronašao jedino na sajtu pro100healthy.







Da sam znao, mnogo bi ranije anatomski jastuk bio u našem domu.

5 коментара:

  1. Анониман15. март 2019. 15:31

    Za dobar san je najbitniji kvalitetan jastuk. U mojoj porodici svi spavamo na anatomskom magnetnom jastuku kupljenom sa sajta pro100healthy i prezadovoljni smo, kao i moji prijatelji koji su na moju preporuku kupili. Ne budim se sa glavoboljom i ukocenim vratom.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15. март 2019. 16:50

    Za anatomski jastuk sam čuo,a sad prvi put čujem da postoji i sa magnetima.Da li bi ste bili ljubazni da mi pojasnite kod kojih sve tegoba pomaže? Imam problem sa srednjih uhom i centrom za ravnotežu.Hvala!

    ОдговориИзбриши
  3. Anatomski jastuk čuo sam za to, moj prijatelj je kupio sa sajta pro100helthy, kaže da je prezadovoljan. Nema više ukočenog vrata.
    Razmišljam i ja o kupovini anatomskog magnetnog jastuka.

    ОдговориИзбриши
  4. Za zdrav i kvalitetan san anatomski jastuk Pro100healthy.

    ОдговориИзбриши
  5. Svi članovi moje porodice koriste ovaj jastuk...Sjajna je podrška za vrat, relaksira mišiće ramena a pritom mi se značajno promenio kvalitet sna nabolje. Sve preporuke!!!

    ОдговориИзбриши