четвртак, 25. јул 2019.

Prirodna anti age krema jedno lepo iskustvo



Bila sam kod svoje sestre pre od prilike manje više dva meseca gde mi se požalila da joj se pojavile bore na licu. Htela je da uradi botoks, ali se plaši igala te sam joj stoga preporučila botoks na prirodnoj bazi


Moja dobitna kombinacija - krema protiv bora sa pčelinjim otrovom

Savetovala sam joj da poseti sajt na internetu pro100healthy. Na početku mi nije baš verovala. Ništa novo u našim odnosima. 

Bila je jako skeptična, ali kada sam joj objasnila da je to krema sa 100 posto prirodnim sastojcima dogodio se preokret. 

Što bi se reklo pretvorila se u uvo i želela je da čuje što više informacija o ovoj kremi.

A njih je i više nego dovoljno.  Revolucionarna krema protiv bora STING OF BEAUTY ne samo da sadrži pčelinji otrov nego i pčelinji vosak koji je odavno zastupljen u kozmetici i kozmetologiji.

Tu su još i eterična ulja koja smiruju kožu lica. 
Takođe, tu je elastin koji pomaže kako mu samo ime kaže da koža lica bude što elastičnija. 


Epilog


Poručila je kremu sting of beauty sa sajta pro100healty. To je bio najlakši način s obzirom da jako brzo živimo i da su nam preče sve  obaveze zbog kojih nemamo previše vremena za sebe i šoping. 

Nakon izvesnog vremena sam je videla verujte mi na reč da sam se i ja iznenadila efektom. Lice ne samo da joj je zategnutije već je i primetno svežije. 




Redovnom upotrebom ove kreme Vaše lice će biti podmlađeno bar za nekoliko godina. Mojoj sestri je ova krema sada nezamenljiva i čini da joj lice bude čisto i zategnuto i verujem da će i vama. 

Te stoga moje drage gracije, kao što sam pomenula prebrzo živimo radimo, dišemo, obaveze su preče nego mi sami sebi. 

Zato mi sebi moramo da budemo najpreče. Uradite koliko možete, ostatak dana nađite vremena za sebe. 

Život je jedan i ne shvatamo da nam prolazi pored nas. Dajte jednu sebi disciplinsku i budite stroge prema sebi. Nama je u krvi da se negujemo, mackamo i ulepšavamo i nema razloga da živimo protiv svojih osećanja. 

Jer svaka je žena lepa na svoj način te stoga drage moje gracije budite lepe, negovane i srećne. Negujte se tokom cele godine a ne samo kad se pripremamo za proleće i leto. 

Te vam je od srca moja preporuka anti age krema protiv bora sting of beauty. Za sve generacije a posebno za dame 50+.

I na kraju, mojoj sestri je ova krema popravila raspoloženje i učinila da se lepše oseća. Zašto to ne bi uradila i vama?

1 коментар:

  1. Lada Kovačević26. јул 2019. 09:52

    Krema odlično hidrira kožu i prija kada se stavi na lice baš zbog tog osećaja blagog peckanja. Koristim već drugu kutiju i veoma sam zadovoljna a moram da priznam da je "izdašna" i da se isplati.

    ОдговориИзбриши