уторак, 10. новембар 2020.

Šta je taj ruski fotokatalitički prečiščivač vazduha o kojem se toliko priča po internetu u 2020?



Kako ide sve hladnije vreme, a u zatvorenim prostorijama odnosno u stanovima vazduh zna da bude dosta zagađeniji, nego napolju. 

Da li postoje neki filteri za vazduh koji mogu pomoći? Ni ja sama nisam znala dok nisam pročitala komentare na raznim portalima...

Uz popodnevnu nedeljnu kafu sela sam za računar, i počela sam da istražujem o zagađenosti vazduha,a i naumila sam da kupim neki prečiščivač vazduha koji bi prečistio vazduh u mome stanu.

Otvorila sam jedan od popularnih internet portala gde sam se zapanjila statistikom kolika je zapravo zagađenost vazduha,u našem gradu.

Kompjuterskim mišem spustila sam se do komentara ne bi li dala svoju sugestiju da nadležni nešto preduzmu,ali tu me sačekalo malo iznenađenje,u komentaru je već bio postavljena sugestija da nas od zagađenosti vazduha može samo spasiti fotokatalitički prečiščivač vazduha.

Pažljivo sam pročitala ovaj komentar pokušavajući da shvatim zašto bi baš taj tzv. fotokatalitički prečišćivač vazduha bio nešto što bi država trebalo da instalira u bolnicama, kao što je savetovao ovaj komentator.



Htela sam da istražim još  o zagađenosti vazduha u svetu i kod nas, pa sam posetila još jedan popularni online portal za vesti u Srbiji. 

Opet je priča i ovde bila o statistici zagađenja vazduha u Beogradu i govorila je ono što sam i sumnjala - Beograd je najzagađeniji grad na svetu, gori čak i od Delhija u Indiji.

Kompjuterskim mišem sam se spustila na komentare. Kako sam čitala komentare opet mi je pažnju privuklo to da je tu takođe, bila sugestija da je jedino rešenje protiv zagađenosti vazduha u zatvorenim prostorijama, jeste fotokatalitički prečiščivač vazduha.

Pa sam se pitala šta je taj ruski fotokatalitički prečiščivač vazduha o kojem se toliko priča po internetu?

Na Google pretraživaču sam ukucala reč "fotokataliticki preciscivac" kako bi videla šta je taj prečišćivač o kome se toliko priča na internetu po portalima koje volim da posećujem.

Ruski fotokatalitički prečiščivač vazduha koji sam našla ovako ne samo da je rešenje protiv zagađenosti vazduha,na njihovoj stranici sam pročitala da rusi ovaj  proizvod odavno koriste u operacionim salama,kao i u drugim javnim ustanovama poput:

  • škola, 
  • vrtića, 
  • i ambulantama.

U zatvorenim prostorijama,ruski fotokatalitički prečiščivač vazduha; 

  • eliminiše duvanski dim,
  • ubija čestice prašine 
  • mikrobe, 
  • kao bakterije 
  • i  viruse.


Ovo što sam pročitala je bilo presudno da poručim jedan takav prizvod, za sebe i svoj dom.

Vrlo lako i jednostavno sam se regristrovala na njihov sajt, i poručila sam on line. Nisam dugo čekala da mi proizvod stigne na kućnu adresu.

Po upustvu  sam uključila fotikatalitički prečiščivač vazduha ruske tehnologije,kako je napisano na raznim portalima takav proizvod zapravo i jeste, sada u svom domu imam svež planinski vazduh, zahvaljujući proizvodu o kome se toliko priča po internetu.

Нема коментара:

Постави коментар